Olle Svärd

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av olle svärd - 9 januari 2010 18:51

HOCKEYTRÄNING:


tekning efter mål till blåa laget (mitt lag såklart)

  

skönt att dricka vatten

  

jaga pucken liggandes, vilket var ganska enkelt för pucken låg så nära.

  

vi fick åka slalom på ett ben, både vänster och höger. Det var svårt

  

MÅÅÅÅÅL!

  

man fick dribbla mellan däck, man fick inte åka för snabbt för då hängde man inte med.

  

diskutera till matchen

  

ner och upp på knä

  

undrar hur man gör?


i slutet fick vi köra lite hive five.


man var tvungen att räkna lite matte till skolan så man hann i fatt alla andra.


PROMENAD MED SOYA:


skillnad va? både sommar och vinter.

  

den lilla tjuven tog min handske

  

full fart iväg med hansken.

  

dyka ner i snön och ta ett dopp, kallt

  

- vad gör dom igentligen?

  

medans jag räknade matte såg jag Cajsa sätta tofsar på soya. jag fattar inte varför hon tog två?            

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards